poniedziałek, 7 lipca 2014

Lista marzeń

Na chwilę obecną marzy mi się kilka (sporo tytułów).

Ze stajni Decision Games:

D Day Tarawa



Operation Jubilee Dieppe August 1942


(mapy kojarzą się jednoznacznie)


Z klimatów Stage of Siege:

Hapsburg Eclipse



Lotnicze strategiczne:

Phantom Leader Deluxe

RAF battle of Britain 1940

jest jeszcze kilka jednoosobówek, które mnie zainteresowały np. seria Field Commander

Z gier 2 osobowych, które jednak chodzą same to prześliczna graficznie seria Lock'n'Load:

Lock n Load




ale tylko seria drugowojenna i Wietnam.
Problem jest jednak taki, że nie jestem pewny czy to naprawdę dobry system. Co do podobnego - Advance Tobruk System mam na razie wątpliwości i jestem w trakcie rozgryzania.

(zdjęcia z neciku, głównie BBG)

Proza życia jest taka, że gdzieś w okolicy października zakupię sobie jedną z nich.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz